upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

DDB

Airwaves
Potřebuješ to rozdýchat?

Potřebuješ to rozdýchat?
Klient Mars Czech
Mediální agentura Mediacom
Značka Airwaves
Obor Potraviny

Značka žvýkaček Airwaves výrobce Mars Czech představuje v aktuální kampani nový komunikační koncept, který pracuje s formulací Ten pocit, když… Kombinací této fráze společně s klíčovým sloganem Potřebuješ to rozdýchat? chce vytvořit prostor pro glosování každodenních událostí. Klíčový vizuál obsahuje text Ten pocit, když tě život překvapí jako úvodní situaci a zároveň určitou inspiraci. Platformou se stanou jednak oficiální facebooková stránka značky a soutěžní microsite, kam bude možné přispět svým vlastním „mini příběhem“, ale také Instagram a Snapchat. Kreativní koncept a exekuci aktivit zajišťuje agentura DDB, o nákup médií se stará Mediacom, o PR pak AMI Communications.

Microsite umožní od 18. července do 12. srpna nahrávání vlastních krátkých textů, které budou vždy uvozeny formulací „Ten pocit, když…“. Autor příspěvku, terý bude vyhodnocen jako nejoriginálnější, získá 10.000 kusů žvýkaček Airwaves. Koncept bude rozvíjen na Facebooku značky, prostřednictvím aktivit na Instagramu a využit v rámci real time marketingu formou komentování aktuálního dění v online prostředí. Na Snapchatu pak budou k vidění krátká videa zachycující „Ten, pocit když…“ příběhy. Kampaň doplní promo digitální formáty i in-store vystavení v podobě POS materiálů. Druhotná vystavení v místech prodeje představí komunikační koncept jako glosu k reálným situacím, s nimiž se potkávají nakupující. V řetězci Ahold proběhne spotřebitelská soutěž o celkem 80 cen. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy