Aetna
Akademie Sting
Studuj Fest
- Venkovní
- 1302
Klient | Akademie Sting |
---|---|
Značka | Akademie Sting |
Brněnská soukromá vysoká škola Akademie Sting spustila novou náborovou kampaň pro potenciální studenty, jejímž mottem, nesoucícm více významů, se stal slogan Studuj Fest! Kampaň připravilo PR oddělení školy ve spolupráci s brněnskou agenturou Aetna. "Naším cílem bylo, aby se uchazeči nad kampaní zamysleli. Čím víc do ní pronikají, tím víc nacházejí dvojsmyslů - Studuj fest (hodně), festival s hlavní hvězdou Stingem, Backstage (Bc. stage), benefity formou přesmyček apod.," řekl Médiáři Jiří Urbánek, vedoucí PR oddělení Akademie Sting.
Kampaň probíhá od 12. 5. 2015 a využívá CLV v Brně, plakáty v MHD a na středních školách, tisková média (MF Dnes a časopisy pro maturanty) a online média (PPC, FB, portály pro uchazeče). Vyvrcholí v srpnu a v září, kdy škola nasadí také rádiové spoty. "Rádi bychom uchazeče zapojili formou soutěže. Budou moci vyhrát freepasy v celkové hodnotě 100.000 Kč. Pro příští rok plánujeme její rozšíření, do kterého bychom rádi zapojili současné studenty, případně soutěžící," dodal Urbánek.
Komentáře