upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Aetna

Akademie Sting
Studuj Fest

Klient Akademie Sting
Značka Akademie Sting

Brněnská soukromá vysoká škola Akademie Sting spustila novou náborovou kampaň pro potenciální studenty, jejímž mottem, nesoucícm více významů, se stal slogan Studuj Fest! Kampaň připravilo PR oddělení školy ve spolupráci s brněnskou agenturou Aetna. "Naším cílem bylo, aby se uchazeči nad kampaní zamysleli. Čím víc do ní pronikají, tím víc nacházejí dvojsmyslů - Studuj fest (hodně), festival s hlavní hvězdou Stingem, Backstage (Bc. stage), benefity formou přesmyček apod.," řekl Médiáři Jiří Urbánek, vedoucí PR oddělení Akademie Sting.

Kampaň probíhá od 12. 5. 2015 a využívá CLV v Brně, plakáty v MHD a na středních školách, tisková média (MF Dnes a časopisy pro maturanty) a online média (PPC, FB, portály pro uchazeče). Vyvrcholí v srpnu a v září, kdy škola nasadí také rádiové spoty. "Rádi bychom uchazeče zapojili formou soutěže. Budou moci vyhrát freepasy v celkové hodnotě 100.000 Kč. Pro příští rok plánujeme její rozšíření, do kterého bychom rádi zapojili současné studenty, případně soutěžící," dodal Urbánek.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy