VCCP
Albert
Stojí za to jíst lépe
- Televize
- 1855
Klient | Ahold ČR |
---|---|
Značka | Albert |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Produkce | Target Pictures |
Režisér | Olaf van Gerwen |
Obchodní řetězec Albert spouští kampaň, která představí nový positioning značky a nový claim Stojí za to jíst lépe. Vše připravil ve spolupráci s agenturou VCCP. Kampaň poběží v televizi, na venkovních plochách, v online a printu od 10. ledna. Spoty režíroval Olaf van Gerwen v produkci Target Pictures. Píseň Stranger, která kampaň doprovází, je z alba Hearts od Lenny.
Nová komunikace značky vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků, pro které se jídlo stává větší prioritou. Albert chce pomáhat při výběru potravin, inspirovat a ukázat zákazníkům, že jídlo je i radost. "Zákazníkům chceme pomocí nových spotů s tématy 'Probuďte svou snídani', 'Zkuste oběd jinak' a 'Pozvěte inspiraci na večeři' ukázat směr, který je bude bavit a inspirovat. V našich obchodech se objeví stejná témata v podobě vizuálů," uvedla marketingová ředitelka Kateřina Harris.
Komentáře