upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

VCCP

Albert
Stojí za to jíst lépe

Klient Ahold ČR
Značka Albert
Obor Maloobchod, obchodní řetězce
Produkce Target Pictures
Režisér Olaf van Gerwen

Obchodní řetězec Albert spouští kampaň, která představí nový positioning značky a nový claim Stojí za to jíst lépe. Vše připravil ve spolupráci s agenturou VCCP. Kampaň poběží v televizi, na venkovních plochách, v online a printu od 10. ledna. Spoty režíroval Olaf van Gerwen v produkci Target Pictures. Píseň Stranger, která kampaň doprovází, je z alba Hearts od Lenny.

Nová komunikace značky vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků, pro které se jídlo stává větší prioritou. Albert chce pomáhat při výběru potravin, inspirovat a ukázat zákazníkům, že jídlo je i radost. "Zákazníkům chceme pomocí nových spotů s tématy 'Probuďte svou snídani', 'Zkuste oběd jinak' a 'Pozvěte inspiraci na večeři' ukázat směr, který je bude bavit a inspirovat. V našich obchodech se objeví stejná témata v podobě vizuálů," uvedla marketingová ředitelka Kateřina Harris.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy