TBWA Praha
Albert
Vedoucí prodejny Albert
- Online
- 1958
Klient | Ahold |
---|---|
Značka | Albert |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Společnost Ahold přichází s významnou změnou ve své komunikační strategii. Po čtyřech letech přestane využívat koncept Agentů, kteří dosud pomáhali komunikovat promoční, tematické a cenové nabídky. Nová koncepce Vedoucí prodejny Albert má za cíl propojit značku se symboly jako otevřenost, důvěryhodnost, originalita a zodpovědnost. Koncept vznikl v mateřské společnosti Albert Heijn v Holandsku, kde úspěšně funguje téměř deset let. Reaguje na potřeby a požadavky zákazníků s cílem stát se „nejlepším místem pro nákup potravin“. Lokalizovaný koncept se využije v televizních postech, na webu, Facebooku a na YouTube.
„Koncept nabízí více kreativních příležitostí díky využití vedoucího prodejny jako představitele značky a prodejen Albert, což mimo jiné dodává komunikaci a značce více emocí,“ míní Zlata Ulrichová, ředitelka marketingu Aholdu, „Agenti byli jedineční v tom, že nás nejen výrazně odlišili od konkurence, ale dali nám prostor pro řadu kreativních nápadů ve vztahu k zákazníkům. Nová koncepce s vedoucím prodejny však více reflektuje aktuální dění na trhu a potřeby našich stále náročnějších zákazníků.“ Prostřednictvím hlavního hrdiny bude společnost komunikovat image i akční cenové nabídky.
Komentáře