Vlastní tvorba
Albixon
Den slev
- Televize
- 1952
Klient | Albixon |
---|---|
Mediální agentura | Hera, Knowlimits |
Značka | Albixon |
Obor | Volný čas, rekreace, zábava, sport |
Produkce | Zipo film |
Režisér | Adolf Zika |
Kameraman | Mark Bliss |
Výrobce bazénů Albixon spustil 8. září kampaň na podporu prodeje bazénů, zastřešení, vířivek a infrasaun s výraznými slevami. Půjde do 20. září, jediného dne, kdy lze slevy uplatnit. Využívá televizi, rádio, tisk, outdoor a online včetně sociálních sítí, což doplňuje komunikací v místě prodeje.
Koncept kampaně tradičně vznikl in-house. Televizní spot má s nadsázkou ukázat, jaké pozitivní emoce přináší vlastnictví bazénu a co vše si lze v soukromí domova v bazénu užít. Námět, scénář a režii televizního spotu svěřila firma do rukou Adolfa Ziky, který stojí také za původní hudbou spotu. Natáčelo se v jižních Čechách.
Spot běží na televizi Nova, Prima a Barrandov a na vybraných tematických stanicích zastupitelství Atmedia.
Komentáře