Ogilvy & Mather
Allianz
Jezdím málo, platím málo
- Televize
- 2061
Klient | Allianz |
---|---|
Značka | Allianz |
Obor | Finanční služby |
Produkce | Filmservice |
Režisér | Duo Mods |
Creative director | Tomáš Belko |
Account manager | Ondřej Hlásek, Hana Fialová |
Pojišťovna Allianz spustila kampaň, určenou svátečním řidičům nebo majitelům druhých aut. Kampaň propaguje odpočet výše pojistného u povinného ručení a havarijního pojištění. Určujícím faktorem pro pojistku nebudou standardní faktory jako věk řidiče nebo typ automobilu, nicméně počet najetých kilometrů, což se bude podle Allianz dokazovat fotografií tachometru. Čím nižší roční nájezd, tím nižší by měla být i pojistka.
Kampaň k novému produktu připravila ve spolupráci s klientem agentura Ogilvy & Mather. Součástí kampaně jsou patnácti a třicetivteřinové televizní spoty a dva sponzorské vzkazy, které doplní outdoor ve formě hypercube a billboardů, online inzerce a POS materiály.
Kreativu mají v Ogilvy & Mather na starosti Tomáš Belko, Daniel Kupr a Martina Maňasová, tým accountů se skládá z Ondřeje Hláska a Hany Fialové. Režie spotů se ujala dvojice Mods (Martin Přikryl a Michal Nohejl) a produkčně natáčení zastřešila společnost Filmservice.
Komentáře