VCCP
Amica
Amica - ladí se životem
- Online
- 1717
Klient | Amica |
---|---|
Značka | Amica |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Výrobce domácích elektrospotřebičů Amica spustil 1. února novou kampaň se sloganem Amica – ladí se životem. Kampaň připravila agentura VCCP Praha.
"Kuchyň už dávno není jen místo, kde se vaří, jí a myje nádobí. Dnes v tomto otevřeném prostoru pracujeme, probíráme nejdůležitější rodinná rozhodnutí, hrajeme si dětmi nebo sledujeme filmy. Spotřebiče musí umět všem těmto situacím vyhovět," tvrdí Henri de la Barre, planning director VCCP Praha. "Pestrobarevností života v kuchyni" se podle něj inspiruje také vizuální styl kampaně. Amica už není jen červená, ale i modrá, žlutá, zelená...
První fáze kampaně bude nasazena na internetu a v televizi.
Komentáře