upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Made by Vaculik Praha

Amundsen
Zapařit nebo zavařit

Zapařit nebo zavařit Zapařit nebo zavařit Zapařit nebo zavařit
Klient Stock Plzeň-Božkov
Značka Amundsen
Obor Alkoholické nápoje

Vodka Amundsen, která patří do portfolia Stock Plzeň – Božkov, uvedla novou komunikační kampaň nazvanou Zapařit nebo zavařit. Kampaň propaguje nové ovocné příchuti vodky, a to ve spojení s food bloggerkou Kateřinou Lustigovou. Ta by měla značce pomoci podchytit mladé spotřebitele ve věku od 18 do 25 let, kteří tvoří primární cílovou skupinu tohoto projektu. O tvorbu kampaně se postarala agentura Made by Vaculik.

Pro míchání koktejlů v restauracích a barech byly vytvořeny speciální Amundsen zavařovací sklenice, které jsou stěžejním prvkem kampaně. Tyto sklenice se také objevují na čtyřech klíčových vizuálech distribuovaných do gastro provozoven. Vizuály představují koktejly čtyř různých příchutí, které jsou pokaždé servírovány v zavařovací sklenici. V rámci nové komunikace proběhl i rebranding značkové microsite. Součástí kampaně je i komunikace na sociálních sítích a v on-line médiích a především v už zmíněných gastro provozovnách.

Další součást kampaně je navázání spolupráce s food bloggerkou Kateřinou Lustigovou, provozující instagramový profil My Cooking Diary. Lustigová, nedávná vítězka soutěže Blogerka roku v kategorii Objev roku, kterou v současnosti sleduje přes deset tisíc fanoušků, se stala oficiální ambasadorkou kampaně a jako taková se do ní aktivně zapojuje. Svým odběratelům na Instagramu a Facebooku přináší typy na koktejly, party občerstvení a zážitky z akcí. Agentura pro ni navíc vytvořila vlastní blog Zapařit nebo zavařit, kam pravidelně přispívá svými nápady a fotografiemi.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy