Made by Vaculik Praha
Amundsen
Zapařit nebo zavařit
- Online
- 3976
Klient | Stock Plzeň-Božkov |
---|---|
Značka | Amundsen |
Obor | Alkoholické nápoje |
Vodka Amundsen, která patří do portfolia Stock Plzeň – Božkov, uvedla novou komunikační kampaň nazvanou Zapařit nebo zavařit. Kampaň propaguje nové ovocné příchuti vodky, a to ve spojení s food bloggerkou Kateřinou Lustigovou. Ta by měla značce pomoci podchytit mladé spotřebitele ve věku od 18 do 25 let, kteří tvoří primární cílovou skupinu tohoto projektu. O tvorbu kampaně se postarala agentura Made by Vaculik.
Pro míchání koktejlů v restauracích a barech byly vytvořeny speciální Amundsen zavařovací sklenice, které jsou stěžejním prvkem kampaně. Tyto sklenice se také objevují na čtyřech klíčových vizuálech distribuovaných do gastro provozoven. Vizuály představují koktejly čtyř různých příchutí, které jsou pokaždé servírovány v zavařovací sklenici. V rámci nové komunikace proběhl i rebranding značkové microsite. Součástí kampaně je i komunikace na sociálních sítích a v on-line médiích a především v už zmíněných gastro provozovnách.
Další součást kampaně je navázání spolupráce s food bloggerkou Kateřinou Lustigovou, provozující instagramový profil My Cooking Diary. Lustigová, nedávná vítězka soutěže Blogerka roku v kategorii Objev roku, kterou v současnosti sleduje přes deset tisíc fanoušků, se stala oficiální ambasadorkou kampaně a jako taková se do ní aktivně zapojuje. Svým odběratelům na Instagramu a Facebooku přináší typy na koktejly, party občerstvení a zážitky z akcí. Agentura pro ni navíc vytvořila vlastní blog Zapařit nebo zavařit, kam pravidelně přispívá svými nápady a fotografiemi.
Komentáře