upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Starcom Mediavest

Aperol Spritz
Aperitivo Moment

Aperitivo Moment
Klient Rémy Cointreau ČR
Značka Aperol Spritz
Produkce Šafy Production

Italská značka alkoholu Aperol připravila pro zaměstnance vybraných pražských obchodních center neobvyklé oslovení - prostřednictvím umývačů oken zvenčí budov. Ti je zvali na aperitiv po pracovní době. "Právě tento zvyk jsme chtěli dát lidem v Praze zažít. Ukázat jim, že nemusí jít rovnou po práci domů, že mohou s kolegy zajít na aperitiv a pobavit se i o jiných věcech než o práci. Navodit jim příjemný večer,“ uvedla manažerka značky Aperol Lenka Vyžďurová. První akce se konala 22. května v centru Harfa, další mají následovat.

Po zkušenostech s jednostopým skútrem Vespa využívá Aperol bar na třech kolech, tedy předělané italské vozidlo Piaggio Ape.

„Bylo potřeba kompletně repasovat původní Piaggio tak, aby splňovalo podmínky provozu po pozemních komunikacích v ČR. Navíc navrhnout a vyrobit nástavbu dle požadavků klienta – profesionální barmanské zázemí na servírování drinku Aperol Spritz, a zároveň respektovat retro styl tříkolky. Celá proměna se povedla během pouhých dvou měsíců," řekl Jan Šafář z agentury Šafy production, který měl celou rekonstrukci na starosti. Pojízdný bar bude k vidění na nejrůznějších akcích Aperolu v Praze během celého léta.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy