Leo Burnett, Ogilvy & Mather
Aperol Spritz
Naladí po práci
- Televize
- 3467
Klient | Remy Cointreau Czech Republic |
---|---|
Mediální agentura | Starcom Mediavest |
Značka | Aperol Spritz |
Obor | Alkoholické nápoje |
Značka Aperol z portfolia Rémy Cointreau v pondělí 11. května startuje svou první televizní kampaň na tuzemském trhu. Adaptace globálního spotu s ústředním sloganem Naladí po práci poběží na televizích Prima, Barrandov a Óčko. „Pro Aperol je to důležitý moment, značka poprvé vykročila z lokálních eventů do celoplošných médií," říká manažerka značky pro Českou republiku a Slovensko Eva Zákalová.
Značka spolu s televizní premiérou představí i novou komunikační platformu Aperol Spritz. Naladí po práci, nezkazí legraci. Slogan Naladí po práci se promítne i do komunikace na ontrade a offtrade trhu a do kampaně v digitálních médiích.
Původní spot pochází od agentury Leo Burnett, lokalizace a komunikační platforma se dělala interně (technické zajištění adaptace spotu pochází od Ogilvy & Mather). Klíčový vizuál dodalo grafické studio Stroy.
Kromě televizní kampaně otevře Aperol 9. června už třetí sezónu Aperol letního kina v pražských Žlutých lázních (viz loňské a předloňské). Od 17. června pak letní kino v režii značky Aperol odstartuje i svou druhou sezónu na Slovensku.
České zastoupení Rémy Cointrau, které tu zaměstnává 60 lidí, uvádí, že prodeje italských aperitivů Cinzano, Campari, Aperol, Crodino a od dubna 2015 nově i Cynar překročily v Česku a na Slovensku ve fiskálním roce 2014/2015 hranici 1 milionu prodaných litrů. Prodeje Aperolu v prvních čtyřech měsících letošního roku stouply v porovnání se stejným obdobím loňského roku o 114 %.
Komentáře