upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

TL5 Digital

Aperol Spritz
Naladí po práci - Profil na LinkedIn

Naladí po práci - Profil na LinkedIn
Klient Rémy Cointreau
Značka Aperol Spritz
Obor Alkoholické nápoje
Web https://www.linkedin.com/in/aperolspritzcz

Značka Aperol Spritz z portfolia Rémy Cointreau startuje digitální kampaň s využitím profesní sociální sítě LinkedIn, která navazuje na globální spot s ústředním sloganem Naladí po práci. Cílem kampaně je dát uživatelům důvod "spřátelit se s uživatelem Aperol Spritz" jako s novým netradičním kolegou.

Kampaň běží na webu, a dále byl založen už zmíněný osobní profil Aperol Spritz na LinkedIn, se kterým se mohou uživatelé propojit. Aperol Spritz se snaží po vzoru jiných osobních profilů prodat co nejlépe své schopnosti. Existuje také firemní stránka Aperol Spritz CZ, která bude uživatelům během léta na LinkedIn nabízet obsah s popracovní tématikou ve stylu odlehčených motivačních vizuálů typických pro LinkedIn.

„Aperol letos poprvé vykročil z lokálních eventů do celoplošných médií, konkrétně televize," tvrdí manažerka značky pro Českou republiku a Slovensko Eva Zakálová. "Na sociálních sítích byl Aperol aktivní už dříve, máme aktivní facebookovou komunitu a letos jsme výrazněji investovali i do Instagramu. LinkedIn je další z experimentů v rámci netradičních sociálních sítí," doplňuje Veronika Hromadová, digitální marketingová manažerka Rémy Cointreau.

Na digitální kampani pracuje agentura TL5 Digital, která dlouhodobě pečuje o správu sociálních médií značky Aperol Spritz.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy