TL5 Digital
Aperol Spritz
Naladí po práci - Profil na LinkedIn
- Online
- 2513
Klient | Rémy Cointreau |
---|---|
Značka | Aperol Spritz |
Obor | Alkoholické nápoje |
Web | https://www.linkedin.com/in/aperolspritzcz |
Značka Aperol Spritz z portfolia Rémy Cointreau startuje digitální kampaň s využitím profesní sociální sítě LinkedIn, která navazuje na globální spot s ústředním sloganem Naladí po práci. Cílem kampaně je dát uživatelům důvod "spřátelit se s uživatelem Aperol Spritz" jako s novým netradičním kolegou.
Kampaň běží na webu, a dále byl založen už zmíněný osobní profil Aperol Spritz na LinkedIn, se kterým se mohou uživatelé propojit. Aperol Spritz se snaží po vzoru jiných osobních profilů prodat co nejlépe své schopnosti. Existuje také firemní stránka Aperol Spritz CZ, která bude uživatelům během léta na LinkedIn nabízet obsah s popracovní tématikou ve stylu odlehčených motivačních vizuálů typických pro LinkedIn.
„Aperol letos poprvé vykročil z lokálních eventů do celoplošných médií, konkrétně televize," tvrdí manažerka značky pro Českou republiku a Slovensko Eva Zakálová. "Na sociálních sítích byl Aperol aktivní už dříve, máme aktivní facebookovou komunitu a letos jsme výrazněji investovali i do Instagramu. LinkedIn je další z experimentů v rámci netradičních sociálních sítí," doplňuje Veronika Hromadová, digitální marketingová manažerka Rémy Cointreau.
Na digitální kampani pracuje agentura TL5 Digital, která dlouhodobě pečuje o správu sociálních médií značky Aperol Spritz.
Komentáře