Kaspen/Jung von Matt
Aquila
Aquila Tea.m
- Televize
- 1868
| Klient | Karlovarské Minerální Vody |
|---|---|
| Značka | Aquila |
| Produkce | Savage |
| Creative director | Lester Tullett |
| Kameraman | Martin Matiášek |
Po Karlu Gottovi využívá značka Aquila pro svou komunikaci další z významných osobností české kultury. Ledové čaje Aquila Tea.m propaguje televizní spot odkazující na práci režiséra Karla Zemana, jehož kultovním snímkem Cesta do pravěku je inspirován. Při tvorbě spotu agentura Kaspen/Jung von Matt využila kombinaci animací, modelů pravěkých zvířat a živých herců podobně jako filmař známý unikátní výtvarnou a trikovou stránkou svých filmů.
Ledové hory a sopka chrlící lávu vznikly dokreslováním technikou mate painting a celý spot je podkreslen scénickou orchestrální skladbou Michala Noviňski. Animace je dílem Animation People, postprodukci dělali UPP.
Děj spotu je umístěn do Karlových Varů v době ledové a pohrává si tak s novým heslem Od nepaměti náš nejoblíbenější ledový čaj. Sledujeme v něm cestu pralidí od karlovarského vřídla. Reklama vyzdvihuje především nové složení čajů.

Komentáře