A-News
Armáda České republiky
Bráníme svět, jaký znáte
- Online
- 3693
Klient | Ministerstvo obrany ČR |
---|---|
Značka | Armáda České republiky |
Obor | Různé |
Armáda České republiky nasazuje od listopadu do médií postupně trojici nových reklamních minutových spotů, které představují jednotlivé aspekty její činnosti. Jeden ze spotů je zaměřen na propagaci profesionální české armády a má klást důraz na historickou kontinuitu a mezinárodní přesah české armády, a dále na její stěžejní úlohu v podobě obrany demokratických hodnot. Druhý videoklip propaguje Univerzitu obrany a cílí zejména na středoškolské studenty, které chce získat pro studium na této jediné české vojenské vysoké škole. Ta jím zahajuje přijímací řízení do akademického roku 2017-2018. Třetí spot propaguje aktivní zálohy.
"Cílem kampaně je oslovit zájemce o službu v Armádě ČR, aktivních zálohách a přilákat ke studiu na Univerzitě obrany. Kromě toho budou spoty k dispozici vojenským útvarům, aby se jimi prezentovali na akcích pro veřejnost. Třetím využitím bude promítání na školách v rámci programu Pokos (Příprava občanů k obraně státu), při kterém probíhají besedy s vojáky a výuka první pomoci, chemické ochrany a topografie," uvedla pro Médiář Jana Zechmeisterová z tiskového oddělení ministerstva obrany.
První listopadový týden proběhla krátká týdenní kampaň v TV Óčko. Od 10. listopadu má následovat třítýdenní promítání před pěti vybranými filmy v 15 multikinech sítě Cinema City. Paralelně spoty běží v online prostředí (iDnes, YouTube, Novinky.cz a další).
Videa, která vznikla v srpnu a září, pro ministerstvo vyrobila společnost A-News, již spoluvlastní bývalý televizní reportér Marek Vítek (32,5 %), Tašo Andjelkovski (32,5 %) a Jakub Liška (35 %). Firma zvítězila ve výběrovém řízení. Spoty produkoval Václav Kutil.
Českou armádu už v minulosti spoty propagovaly, zřejmě nejznámějším se stal ten, který v roce 2005 natočil u příležitosti přechodu z branecké na profesionální armádu režisér Filip Renč.
Komentáře