upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

A-News

Armáda České republiky
Bráníme svět, jaký znáte

Klient Ministerstvo obrany ČR
Značka Armáda České republiky
Obor Různé

Armáda České republiky nasazuje od listopadu do médií postupně trojici nových reklamních minutových spotů, které představují jednotlivé aspekty její činnosti. Jeden ze spotů je zaměřen na propagaci profesionální české armády a má klást důraz na historickou kontinuitu a mezinárodní přesah české armády, a dále na její stěžejní úlohu v podobě obrany demokratických hodnot. Druhý videoklip propaguje Univerzitu obrany a cílí zejména na středoškolské studenty, které chce získat pro studium na této jediné české vojenské vysoké škole. Ta jím zahajuje přijímací řízení do akademického roku 2017-2018. Třetí spot propaguje aktivní zálohy. 

"Cílem kampaně je oslovit zájemce o službu v Armádě ČR, aktivních zálohách a přilákat ke studiu na Univerzitě obrany. Kromě toho budou spoty k dispozici vojenským útvarům, aby se jimi prezentovali na akcích pro veřejnost. Třetím využitím bude promítání na školách v rámci programu Pokos (Příprava občanů k obraně státu), při kterém probíhají besedy s vojáky a výuka první pomoci, chemické ochrany a topografie," uvedla pro Médiář Jana Zechmeisterová z tiskového oddělení ministerstva obrany.

První listopadový týden proběhla krátká týdenní kampaň v TV Óčko. Od 10. listopadu má následovat třítýdenní promítání před pěti vybranými filmy v 15 multikinech sítě Cinema City. Paralelně spoty běží v online prostředí (iDnes, YouTube, Novinky.cz a další).

Videa, která vznikla v srpnu a září, pro ministerstvo vyrobila společnost A-News, již spoluvlastní bývalý televizní reportér Marek Vítek (32,5 %), Tašo Andjelkovski (32,5 %) a Jakub Liška (35 %). Firma zvítězila ve výběrovém řízení. Spoty produkoval Václav Kutil.

Českou armádu už v minulosti spoty propagovaly, zřejmě nejznámějším se stal ten, který v roce 2005 natočil u příležitosti přechodu z branecké na profesionální armádu režisér Filip Renč.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy