upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

WMC Grey

Armáda spásy
ReShare

Klient Armáda spásy
Značka Armáda spásy
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Produkce Bistro Films

Devětadvacet bezdomovců zpívalo v rámci flashmobu na pražském Masarykově českou hymnu Kde domov můj, aby podpořili získali pozornost a podporu veřejnosti pro projekt ReShare. Ten byl spuštěn na konci roku 2013 a jeho cílem je díky sběrným kontejnerům na šatstvo vytvářet pracovní příležitost pro lidi bez domova a poskytnout tak těmto osobám i nezbytný pracovní trénink přímo v Armádě spásy. V současné době jsou sběrné kontejnery na sběr šatstva umístěny v Praze, Ostravě, Opavě a Krnově a jejich celkový počet je 46. Do konce roku plánuje Armáda spásy navýšit jejich počet na 100 a rozšířit jejich umístění i do českých dalších měst.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy