Aetna
Asan
Pohodlíčko
- Televize
- 1452
Klient | Tommi |
---|---|
Značka | Asan |
Obor | Různé |
Český výrobce a distributor chovatelských potřeb Tommi spustil v lednu a v únoru imageovou kampaň s podtitulem Pohodlíčko. Kampaň, která propaguje podestýlky Asan, připravila agentura Aetna.
„Podestýlka nevyžaduje častou výměnu a po jejím využití ji lze kompostovat nebo jednoduše spláchnout do záchodu. ‚Pohodlíčko‘ je příjemné slovo, které v sobě snoubí komfort a zároveň pohodu,“ říká majitel agentury Pavel Doležal.
Aetna připravila pro Asan jednak nový brand koncept, jednak exekuci kampaně, která zahrnovala jak nadlinkové, tak podlinkové aktivity. Její součástí byla produkce sponzorských televizních vzkazů, rozhlasová kampaň, in-store komunikace v podobě woblerů, floorstickerů či polepů výlohy, tiskové materiály, online bannery a nastavení content komunikace zahrnující webové stránky, facebookový profil či PPC kampaň. V televizi se kampaň objevovala během ledna a února, v jarních měsících se plánuje její opakování. V instore byla nasazena rovněž v lednu a měla by běžet kontinuálně během roku. Stejně tak běží online bannery a content. Outdoorové plochy jsou naplánovány od března. Kampaň má za úkol upozornit také na ekologický rozměr podestýlky, jež vzniká recyklací druhotné suroviny.
Komentáře