Bílý Medvěd PR, Makáto
Asociace nestátních organizací
Zůstaň nad vlivem / Adam Ondra
- Online
- 1237
Klient | Asociace nestátních organizací |
---|---|
Značka | Asociace nestátních organizací |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Asociace nestátních organizací spolu s agenturami Bílý Medvěd PR a Makáto přišla s kampaní zaměřenou na prevenci závislostí u dětí a mladistvých. Do projektu Zůstaň nad vlivem se zapojila řada vlivných mladých osobností v čele s nejlepším horolezcem světa Adamem Ondrou a předními youtubery Peeetou, Fattym a Faynem.
Kampaň poběží především na sociálních sítích, aktuálně na Facebooku a v roce 2018 i na Instagramu. Součástí jsou kromě motivačních videí i soutěže, které mají za cíl do kampaně zapojit co největší množství lidí z cílové skupiny. Sami se tak prostřednictvím příběhů stanou ambasadory.
Projekt má dětem a mladým připomenout, že je mnoho aktivit, při kterých se mohou seznámit s vrstevníky a které je budou vnitřně naplňovat. "Proto jsme oslovili úspěšné, mladé influencery, kteří dětem a mladistvým mohou být inspirací, jak lze zůstat nad vlivem, jak být svůj a nepropadnout nudné denní rutině," uvedla předsedkyně Asociace nestátních organizací Helena Rampachová.
Zároveň chce kampaň rozšířit povědomí o existujících organizacích, službách, aplikacích a webech zaměřených na prevenci závislostí. "Největším zdrojem inspirace pro nás byla americká kampaň Above the influence, po které podle statistik klesl v USA počet mladistvých užívajících lehké drogy. Kampaň podle průzkumu znalo 85 procent mladistvých," doplnila Rampachová.
Komentáře