upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

OgilvyOne

Astrid
Česká krása / Tereza Maxová

Klient Sarantis
Značka Astrid
Obor Kosmetika a parfémy
Herec / herečka Tereza Maxová
Web http://www.astrid.cz

Kosmetická značka Astrid spustila v únoru svou historicky první televizní kampaň na pleťovou kosmetiku. Tvoří ji spoty ve dvou variantách - první promuje krém proti vráskám, druhý micelární vody. Televizní kampaň doplňuje tisková inzerce v lifestylových titulech zaměřených na ženy. V místě prodeje pak zákazníky na probíhající kampaň upozorní speciální komunikace na výrobcích s tváří značky Terezou Maxovou.

Astrid v kampani spolu se svou ambasadorkou Terezou Maxovou české ženy povzbuzuje, že mají být na co hrdé. Ve spotech se ptá cizinců žijících v Čechách, jaké jsou české ženy, a dozvídá se, že překrásné, fascinující a moc milé. Vzápětí se ve studiu Tereza Maxová připravuje na focení a navazuje na povzbudivé výroky o české kráse.

Kampaň vznikala v agentuře OgilvyOne pod kreativním vedením Marka Linharta. "Rádi se chlubíme tím, že máme ty nejlepší holky na světě, Češkám samotným ale zdravé sebevědomí občas trochu chybí. A přitom tady žije spousta cizinců, kteří zůstali právě kvůli své lásce. Skuteční expati nám proto přišli jako vhodní mluvčí, kteří v Češkách rozdmýchají trochu zdravé hrdosti, trochu nadšení z toho, jak nádherné bytosti to jsou. A Astrid, stálice na českém kosmetickém trhu, jejich krásu jen umocňuje," vysvětluje Linhart strategickou myšlenku, která za spoty a celou kampaní stojí.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy