upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

SOOO

Audi Q3, Q5, Q7
Modely Q od Audi

Modely Q od Audi
Klient Porsche Česká republika
Značka Audi Q3, Q5, Q7
Obor Auto moto
Produkce Eallin

Audi spouští v březnu novou kampaň v rámci komunikačního konceptu Modely Q od Audi. Kampaň nese motto S nadhledem. Pod kontrolou a představuje nové modely v kategorii  SUV: Q3, Q5 a Q7. Poběží do konce dubna. Jejím hlavním motivem je znak velkého industriálního Q, který nesou všechna ingolstadtská SUV v názvu a který odkazuje na pohon všech kol quattro. Kampaň bude rozdělena na dvě části a využije outdoorová, tištěná a internetová média. Kreativní část přípravy celé kampaně měla na starosti agentura SOOO.

„Všechny tři modely patří mezi pilíře našeho prodeje na českém trhu,“ říká Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika. „Novou kampaní chceme ještě více rozšířit povědomí potenciálních zákazníků o našich modelech Q v populárním segmentu prémiových vozů SUV.“

Celý vizuál této lokální kampaně vyrobilo postprodukční studio Eallin, a to pomocí 3D modelace. Samotný znak Q je zasazen do skla a byl vytvořen ze součástí vozů Audi. Pozadí je vizí futuristického města, které bylo pro účely kampaně nově navrženo, aby si je příjemce sdělení nemohl asociovat s žádným existujícím místem. Ve studiu Eallin je vytvořil mattepaintista Tomáš Müller, na vizuálu se podílel i Martin Hanschilde.

Březnová část kampaně je zaměřena na image, kdy bude Audi propagovat v médiích rodinu modelů SUV prostřednictvím velmi viditelných formátů. Dubnová část kampaně se zaměří víc takticky s důrazem na aktuální zvýhodnění modelů SUV.

„V rámci kampaně využijeme outdoorová média – double bigboardy, bigboardy, tištěná média a internetová média. V první fázi se zaměříme na imageovou kampaň, v níž představíme hlavní motiv. Na ní pak navážeme vizuály s prostorem pro uvedení zvýhodněných cen a nabídek při pořízení modelů Q. Na našich sociálních sítích bude kampaň na modely SUV probíhat současně s hlavní kampaní, a to s důrazem na zvýšení povědomí o modelech řady Q a zejména na získání potenciálních zákazníků pro testovací jízdy. Plánujeme využití nejnovějších reklamních formátů a možností, které nám hlavní sociální sítě v současnosti nabízejí, s nejvyšším zaměřením na síť Facebook,“ doplňuje Velek.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy