upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Aukro
Šílené vyznání lásky v kině v Kadani

Klient Allegro Group
Značka Aukro
Obor Maloobchod, obchodní řetězce
Produkce vlastní tvorba

Aukro uvádí video s vyznáním lásky, které vyhrálo ve valentýnské soutěži "Jsem do Tebe blázen" o nejlepší vyznání lásky. Video má fungovat jako virál a budit rozporuplné emoce – lidé ho buď milují, nebo odsuzují. Během prvního dne ho vidělo přes 10 tisíc lidí, bez externí podpory.

Nápad vyznat svou lásku prostřednictvím romantického videa v kině zvítězil v konkurenci 3000 dalších nápadů. „Zjistili jsme, že podobný koncept byl už úspěšně realizován v zahraničí. Stál před námi nelehký úkol – ztvárnit celý nápad jinak a originálně. V Čechách zatím nikdo nic podobného nerealizoval,“ říká Alexandra Poláková, marketingová ředitelka Aukra.

Právě inspirace v zahraničním provedení je nejčastější výtkou na sociálních sítích, kde už se video úspěšně virálně šíří. „Vedle odpůrců je stejně velká skupina lidí, kteří celému nápadu fandí. Nejhorší by pro nás bylo, kdyby video zůstalo bez reakce, což se ale naštěstí neděje,“ říká Alexandra Poláková.

Celé natáčení bylo realizováno během 24 hodin přímo v Kadani, kde žije výherce. Za kreativním konceptem soutěže i zpracováním videa včetně produkce stojí marketingový tým Aukra ve složení Michala Langerová, Jan Valuštík a Lukáš Krčil.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy