Saatchi & Saatchi
Hypoteční banka
Australská hypotéka
- Televize
- 2648
Klient | Hypoteční banka |
---|---|
Značka | Hypoteční banka |
Obor | Finanční služby |
Hypoteční banka spustila v říjnu novou podzimní kampaň na Australskou hypotéku. Ta má fungovat tak, že čím víc si klient půjčí, tím vyšší slevu ze základní úrokové míry dostane. Hlavními protagonisty kampaně jsou "zlomyslný pštros Vendelín a rodina Aboridžinců". Kampaň poběží jak v televizi, tak na internetu nebo na bigboardech u dálničních tahů.
„Letošní kampaň navazuje na předchozí motiv protinožců, ale jako novinku přináší pštrosa Vendelína. Rodince se nad ním a jeho kamarády podaří vyzrát pomocí Australské hypotéky,“ popisuje kampaň Václav Moravec, specialista marketingových kampaní Hypoteční banky. „Klienti, kteří se rozhodnou uzavřít během této marketingové akce novou hypotéku, mají možnost dosáhnout i na vyšší úvěr, než o jakém by za standardních podmínek uvažovali,“ tvrdí.
Kampaň odstartovala 1. října. Zahrnuje dvaceti a třicetivteřinové televizní spoty, vysílané v komerčních televizích patřících především do skupiny Nova do konce října. Dále kampaň poběží na bigboardech u dálničních tahů. Na internetu se bude objevovat až do koce listopadu, zahrnuje obrandované portály, bannerovou reklamu, reklamu na Facebooku a na Youtube. Spuštěna bude také nová hra pro firemní internetové stránky a ve které "pštros Vendelín pomůže zájemcům o hypotéku vyběhat si lepší úrokovou sazbu".
Na kampani se podílelo několik agentur. Kreativní koncept vychází z dílny agentury Saatchi & Saatchi, výtvarníkem byl Luděk Bárta.
Komentáře