upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Růžolící chrochtík

AutoPoint
U nás šunku nekoupíte

U nás šunku nekoupíte
Klient Auto Palace Group
Značka AutoPoint
Obor Auto moto
Web http://www.autobazar-autopoint.cz/akce/

Automobilový dealer Auto Palace zaměřil svůj marketing na ojeté vozy ve svém portfoliu. Ty od roku 2001 nabízí ve vlastní síti autobazarů AutoPoint. Prohlašuje přitom, že u tisícovky tuzemských vozů skladem garantuje prokazatelný původ, nízký počet najetých kilometrů i dobrý technický stav. Aktuální kampaní tak chce poukázat na svou serióznost. Kampaň se sloganem U nás šunku nekoupíte vytvořila pražská agentura Růžolící chrochtík Bohumíra Goldy.

Auto Palace startuje propagaci prodeje ojetin v tutéž dobu, kdy svou kampaň spustila konkurenční síť autobazarů AAA Auto. Ta ji zaměřila na čtyři trhy, kde působí: vedle Česka a Slovenska také na Maďarsko a Polsko. "Svou kampaní se chceme odlišit od dominantních značek na trhu ojetých aut. Proto jsme tentokrát nezvolili tradiční cestu přes ambasadory, ale snažíme se poukázat na výhody, které naše síť bazarů AutoPoint oproti velkým značkám má. Zejména na to, že u nás zákazníci nenaleznou ojetinu, která by nebyla důsledně prověřena. Prodáváme vozy zpravidla po jednom předchozím majiteli a s prokazatelným původem a servisní historií,“ tvrdí Stanislav Perkner, marketingový ředitel Auto Palace pro Česko a Slovensko.

"I do budoucna budeme více komunikovat síť bazarů AutoPoint jako součást Auto Palace Group, protože se nám v posledním roce obchodně potvrdilo, že silnější značka má potenciál vytáhnout tu slabší do prémiovější pozice," doplnil Perkner.

Za loňský rok prodal AutoPoint 2.070 ojetých vozů. V současnosti nabízí na 1.000 ojetin na zhruba 6.000 metrů čtverečných v Praze v Butovicích, na Spořilově a v Průhonicích, dále pak v Brně a také ve slovenské Bratislavě.

Kampaň poběží během října a listopadu v online médiích, na billboardech, v rádiích a ve vlastních kanálech, dealerstvích a dalších místech prodeje Auto Palace. Mediální nákup dostala na starost agentura S.E.N. Marketing. Bannery vytvořilo Maty Studio. AutoPoint v rámci kampaně nabídne návštěvníkům svého webu na uvodní straně každý týden čtyři vozy za akční cenu. Vozy naskladněné v průběhu dne budou k vidění i na speciální stránce věnované kampani

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy