Starlink
Avon
Prožij svůj život krásně
- Tisk
- 2665
Klient | Avon |
---|---|
Značka | Avon |
Obor | Kosmetika a parfémy |
Kosmetickou značku Avon propagovala v 23. čísle časopisu Žena a život skládaná kytička ve stylu origami. Číslo vyšlo 16. listopadu, kytička se objevila celkem v 30.000 kusech. Kampaň připravila agentura Starlink, která se specializuje na rechnicky náročné reklamní realizace. "Materiál kytičky musel vycházet z charakteru origami, tedy z papíru, který půjde adekvátně složit. Současně jsme ovšem museli zohlednit důraz na estetiku a tvarovou stálost rozložené kytičky, aby ji ženy mohly použít jako ozdobu do vlasů či na kabelku. Pro tyto účely byl ideální papír s vysokou gramáží a matnou laminací. Každá kytička se skládala ručně, dočasně byla zafixována gumičkou a uvolněna až po nalepení do svázaného titulu,” popsala výrobu inzerátu obchodní ředitelka Starlinku Jana Mašínová. Na kampani se za Starlink dále podíleli projektový manažer Michael Beránek, reklamní specialistka Dajana Hričovec a tisková specialistka Hana Pekárková.
Komentáře