upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Starlink

Avon
Prožij svůj život krásně

Prožij svůj život krásně
Klient Avon
Značka Avon
Obor Kosmetika a parfémy

Kosmetickou značku Avon propagovala v 23. čísle časopisu Žena a život skládaná kytička ve stylu origami. Číslo vyšlo 16. listopadu, kytička se objevila celkem v 30.000 kusech. Kampaň připravila agentura Starlink, která se specializuje na rechnicky náročné reklamní realizace. "Materiál kytičky musel vycházet z charakteru origami, tedy z papíru, který půjde adekvátně složit. Současně jsme ovšem museli zohlednit důraz na estetiku a tvarovou stálost rozložené kytičky, aby ji ženy mohly použít jako ozdobu do vlasů či na kabelku. Pro tyto účely byl ideální papír s vysokou gramáží a matnou laminací. Každá kytička se skládala ručně, dočasně byla zafixována gumičkou a uvolněna až po nalepení do svázaného titulu,” popsala výrobu inzerátu obchodní ředitelka Starlinku Jana Mašínová. Na kampani se za Starlink dále podíleli projektový manažer Michael Beránek, reklamní specialistka Dajana Hričovec a tisková specialistka Hana Pekárková.     

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy