Vlastní tvorba
Avon
Prý bych měla
- Online
- 1057
Klient | Avon |
---|---|
Značka | Avon |
Obor | Kosmetika a parfémy |
Web | http://www.prybychmela.cz/ |
Kosmetická firma Avon v nové komunikaci ukazuje víru žen v sebe a sílu ženské vůle, a to na příbězích skutečných žen, svých dealerek, takzvaných Avon Ladies. Jejich tváře se objeví na outdoorových plochách po celém Česku. Globální rebrandingová kampaň, která právě začíná, s sebou nese i změnu dosavadního sloganu Vy děláte svět krásnějším na nové krédo Krásné pro sebe.
Vznikl také nový web www.prybychmela.cz, kam budou moci lidé posílat své osobní příběhy. Avon vytvořil tuto platformu s cílem pracovat se stále populárnějším content marketingem a zvýšit povědomí o značce. Digitální kampaň počítá i s aktivním zapojením bloggerek a šíření přes jejich kanály. Další fázi kampaně Krásné pro sebe podpoří i známé ženy českého showbyznysu. Na sociálních sítích bude kampaň pracovat s hashtagem #prybychmela.
Komentáře