upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Avon
Prý bych měla

Prý bych měla
Klient Avon
Značka Avon
Obor Kosmetika a parfémy
Web http://www.prybychmela.cz/

Kosmetická firma Avon v nové komunikaci ukazuje víru žen v sebe a sílu ženské vůle, a to na příbězích skutečných žen, svých dealerek, takzvaných Avon Ladies. Jejich tváře se objeví na outdoorových plochách po celém Česku. Globální rebrandingová kampaň, která právě začíná, s sebou nese i změnu dosavadního sloganu Vy děláte svět krásnějším na nové krédo Krásné pro sebe.

Vznikl také nový web www.prybychmela.cz, kam budou moci lidé posílat své osobní příběhy. Avon vytvořil tuto platformu s cílem pracovat se stále populárnějším content marketingem a zvýšit povědomí o značce. Digitální kampaň počítá i s aktivním zapojením bloggerek a šíření přes jejich kanály. Další fázi kampaně Krásné pro sebe podpoří i známé ženy českého showbyznysu. Na sociálních sítích bude kampaň pracovat s hashtagem #prybychmela.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy