Symbio Digital
Avon Senses
Avon na Colours of Ostrava
- Online
- 1268
Klient | Avon Cosmetics |
---|---|
Mediální agentura | Symbio Digital |
Značka | Avon Senses |
Obor | Kosmetika a parfémy |
Produkce | Symbio Digital |
Copywriter | Martin Svetlík |
Grafika/ilustrace | Narn Badmaev |
Account manager | Petr Rubáš; UX: Jan Mikulášek |
Kosmetická firma Avon se rozhodla podpořit své partnerství s hudebním festivalem Colours of Ostrava aktivační soutěží na svém facebookovém profilu. Uživatelé budou moci soutěžit o sprchové gely řady Senses, které budou k dispozici i přímo ve festivalových sprchách, a samozřejmě také o vstupenky na akci.
Během první poloviny července se fanoušci facebookového profilu Avon mohou přímo v příspěvcích zapojit do soutěže Souboj barev. Soutěžním úkolem je poznat, které hvězdy festivalu se skrývají za jednotlivými barevnými variantami sprchových gelů Senses. Turnajovým pavoukem pak jednotlivé hvězdy postupují až do finálového souboje, z nějž vzejde absolutní vítěz a noví majitelé volných vstupenek na festival.
Avon momentálně na českém Facebooku registruje téměř 94 tisíc fanoušků.
Komentáře