upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

AXA Pojišťovna
Patálie.cz - Zešílet můžeme všichni

Patálie.cz - Zešílet můžeme všichni
Klient AXA Pojišťovna
Značka AXA Pojišťovna
Obor Finanční služby
Web http://patalie.cz/dusevnizdravi/

Pojišťovna AXA spustila na svém lifestylovém webu Patálie.cz novou microsite věnovanou duševnímu zdraví. "Důvodem pro vytvoření microsite Patalie.cz/dusevnizdravi s claimem Zešílet můžeme všichni byl rostoucí počet lidí s duševními nemocemi ve společnosti. Málokdo však při uzavírání pojištění tento fakt zohledňuje," uvedl David Poes, ředitel zákaznické zkušenosti a člen nejvyššího vedení pojišťovny AXA v Čechách a na Slovensku.

V poslední době roste počet lidí, kteří si na webu stahují e-booky. Ty pravidelně připravuje redakce na různá témata, například Jak si udržet zdravý rozum, Kapesní průvodce psychickými poruchami a další. Od začátku letošního roku si některou z příruček stáhlo už téměř 6 000 lidí. Nárůst zájmu o příručky souvisí i se změnou zaměření promo kampaní - zatímco loni se redakce zaměřovala klasicky na návštěvnost, letos je podpora orientovaná v souladu se zájmem klienta především na sběr kontaktů a leadů. Kromě toho je web podporován i na Facebooku.

Smyslem webu Patalie.cz je zvýšit povědomí o značce prostřednictvím webového obsahu, do kterého AXA nezasahuje. Provozovatel projektu Creative Dock najal na vytvoření webu bývalého šéfredaktora Čilichili Michala Schindlera. Microsite věnovaná duševnímu zdraví byla spuštěna i na Slovensku. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy