Triad Advertising
Axa
#tenmoment
- Online
- 1086
Klient | Axa |
---|---|
Značka | Axa |
Obor | Finanční služby |
Společnost Axa spustila v Česku a na Slovensku novou kampaň s cílem podpořit rizikové životní pojištění a online úrazové pojištění. Kampaň v obou zemích odstartovala 1. září a potrvá do 31. listopadu 2015. Za novým konceptem a realizací kampaně stojí agentura Triad Advertising.
„Snažili jsme se uchopit komunikaci životního pojištění jinak, než tradičním zobrazováním nečekaných, nepříjemných situací, které se nám mohou přihodit. Zaměřili jsme se na to pozitivní, co v našich životech máme, a často si to ale v dnešní rychlé době nestiháme uvědomit. Tak vznikl nápad na #tenmoment, kdy jsme šťastní, spokojení a zdraví. Snažíme se našim klientům pomáhat tyto momenty chránit,“ tvrdí Oskar Sekereš, marketingový ředitel Axa pro ČR a SR.
Kampaň dostala název #tenmoment, který zároveň odkazuje k jejímu hlavnímu kreativnímu motivu. Velká část komunikace poběží na sociálních sítích a webových stránkách tenmoment.axa.cz a tenmoment.axa.sk, kde se zájemci mohou o #tenmoment podělit. Na internetu bude kampaň využívat také online video formáty a u sociálních sítí se zaměří především na Facebook a Youtube. Z tradičních mediálních kanálů se kampaň objeví v množství tištěných titulů a na outdoorových plochách, jako jsou citylighty nebo billboardy. Během kampaně přijde také televize, a to formou sponzorovaných odkazů před vybranými pořady a relacemi.
Komentáře