Zaraguza
Axe
Etiketa 21. století / Majk Spirit, Lukáš Král
- Online
- 3382
Klient | Unilever |
---|---|
Značka | Axe |
Obor | Kosmetika a parfémy |
"Abys zaujal v dnešním ukřičeném světě, řekni to s klidem." To je slogan nové řady pánské kosmetiky Axe Black a také myšlenka kampaně Axe Etikety 21. století. Kampaň se skládá z šesti krátkých videí, ve kterých účinkují Majk Spirit a Lukáš Král, jejichž úkolem je ukázat dnešním mužům, jak se chovat decentně a být přitažliví, aniž by se museli předvádět. Každé z videí odkazuje k některému z fenoménů moderní doby, třeba selfies nebo věnování pozornosti telefonům místo lidem.
A proč padl výběr právě na Majka Spirita? "Ve svých textech mluví ke generaci Y, která povýšila informační technologie na nové náboženství a občas zapomíná na ty pravé hodnoty a to, že méně je někdy více. Je to krásná příležitost mluvit s kluky o takto zajímavém tématu v rámci značky. Věřím, že se nám téma povede přivlastnit a otevřít tak prostor pro diskuzi, která je jak v Čechách, tak i na Slovensku z mého pohledu super-důležitá," říká kreativní ředitel české Zaraguzy Jan Jelínek.
Videa Axe Etikety 21. století jsou k vidění každý týden od 25. května na kanálech Axe na YouTube a Facebooku.
Komentáře