Zaraguza
Axe
Něco na těch nerdech je
- Online
- 2979
Klient | Unilever |
---|---|
Značka | Axe |
Obor | Kosmetika a parfémy |
Kosmetická značka Axe spolu s agenturou Zaraguza a slovenským youtuberem GoGem ukazuje mladým mužům, že na každém z nich něco je. Pilířem komunikace je video na YouTube, které ukazuje, že každý, včetně nerdů, v sobě má něco, co jej činí přitažlivým. Tomuto videu předcházel teaser přímo na videokanálu GoGa (který během pár dní dosáhnul 180.000 zhlédnutí), doplňuje jej making of. Kampaň běží od 10. dubna v Česku, od 17. dubna na Slovensku, končí 28. května. Kromě YouTube využije Facebook, Instagram a afinitní portály. Kampaň bude vidět i v outdooru, značka Axe bude přítomná i koncem dubna na festivalu Utubering.
Kampaň je lokální adaptací globální komunikace You Got Something k nové řadě produktů Axe You. Dává si za cíl podpořit sebevědomí mladých mužů. Cílí na teenagery, tedy cílovku trávící hodiny a hodiny na YouTube sledováním videí svých oblíbenců. Proto agentura Zaraguza oslovila youtubera GoGa.
Komentáře