Mark BBDO
Bageterie Boulevard
Rychlovka zadara
- Online
- 1167
Klient | Crocodille |
---|---|
Značka | Bageterie Boulevard |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Řetězec provozoven rychlého občerstvení Bageterie Boulevard provozovatele Crocodille uvedl v únoru kampaň, určenou mladé cílové skupině. Šlo o promo na podporu Rychlovek po francouzsku. Kampaň připravila agentura Mark BBDO.
Hlavním nositelem informací se stala čtyři videa, natočená speciálně pro tuto kmpaň a umístěná na speciální microsite. Vide zachycovala první rande čtyř proudů – intelektuálů, oblíbenců, borců a mladých ve stylu emo. Spoty byly podle agentury natočeny tak, aby korespondovaly s potřebou mladých se bavit a žít život rychle. Spolu s videi byla vždy promována jedna otázka, která s videem souvisela. Pokud uživatel odpověděl správně, získal heslo dne, které mu umožnilo dostat v provozovně Bageterie Boulevard druhou „Rychlovku zdarma".
Komentáře