Dynamo Design
Banka Creditas
Pracují vaše úspory stejně tvrdě jako vy?
- Televize
- 3733
Klient | Banka Creditas |
---|---|
Mediální agentura | Medea |
Značka | Banka Creditas |
Obor | Finanční služby |
S počátkem ledna odstartovala první reklamní kampaň nového finančního ústavu na českém trhu, Banky Creditas. Ta namísto imageové reklamy nasadila rovnou produktovou kampaň a propaguje svůj spořicí účet, který je jejím stěžejním produktem. V současnosti nasadila televizní spot a PPC formáty, od února pak mají přijít ještě display formáty na internetu a venkovní reklama, konkrétně billboardy a CLV. Kreativní zpraování kampaně měla na starost agentura Dynamo Design, spot režíroval Tomáš Mašín. Mediální prostor nakoupila Médea.
Kampaň se sloganem Pracují vaše úspory stejně tvrdě jako vy? ilustruje dva dny v životě projektanta. "Místo imageové kampaně jsme se rozhodli podporovat konkrétní spořicí produkt. Důvod je jednoduchý: zhodnocování úspor je jedním z pilířů naší retailové nabídky, sdělení tak podporuje i povědomí o značce a spojení s atributem spoření," vysvětluje ředitel odboru marketingu a rozvoje produktů Banky Creditas Jiří Salajka.
Cílem kampaně je podle něj oslovit trh a získat nové klienty, kteří zde dlouhodobě uloží depozita a začnou využívat služby platebního styku na běžném účtu, přičemž banka očekává, že už během prvního roku může stávající počet 20.000 klientů minimálně zdvojnásobit.
Komentáře