Face Up Media
Barbour, Cremieux
Šatna ve výtahu
- In-store
- 1467
Klient | Vermont |
---|---|
Značka | Barbour, Cremieux |
Obor | Oblečení, móda |
Módní producent Vermont realizoval v pražském nákupním a byznys centru Budova Myslbek neobvyklou propagační instalaci svých značek Barbour a Cremieux, při níž vytvořil z výtahů pánské a dámské šatny a doplnil je ramínky s novými módními kolekcemi obou značek. Projekt připravila agentura Face Up Media.
"Záměrem bylo zasáhnout naší cílovou skupinu a vytvořit v prostředí, jako je byznys centrum, jakousi pomyslnou estetickou zónu s příjemnou atmosférou, což jsme ještě podpořili tím, že jsme návštěvníkům Myslbeku nabídli voucher na kávu a croissant a možnost zapojit se do soutěže o oblečení," popisuje marketingový ředitel Vermontu Ladislav Zdobinský.
Obchodní centrum Myslbek bylo podle něj vybráno záměrně kvůli tomu, že v pasáži Nákupní galerie Myslbek má Vermont své prodejny.
Komentáře