upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann Prague, vlastní tvorba

Baťa
Necháme to na Ježíška a jsme s tím v pohodě

Necháme to na Ježíška a jsme s tím v pohodě
Klient Baťa
Značka Baťa
Obor Oblečení, móda

Baťa zahájil 23. listopadu vánoční kampaň, jejímž hlavním cílem je prožít tradiční vánoční chvíle netradičně a oslovit zákazníky napříč věkem. S heslem Necháme to na Ježíška a jsme s tím v pohodě se objeví klíčové vizuály především v prodejnách Baťa v Česku i na Slovensku, v online kampaních a ve vlastních online kanálech.  Poprvé se Baťa letos zapojí i do celosvětové marketingové akce Black Friday, která začíná 24. listopadu 2017 a poběží až do neděle 26. listopadu.

Vánoční kampaní Baťa pokračuje v omlazování značky a změně komunikace od tradiční k moderní a více dynamické. Primárně Baťa v kampani prezentuje vlastní hodnoty a tradice společně s novým sloganem Necháme to na Ježíška a jsme s tím v pohodě. Kampaň je zaměřená na výběr typicky vánočních dárků z dámských a pánských kolekcí doplňků - tašky, kabelky, opasky, čepice, šály a rukavice nebo teplé ponožky.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy