Bistro
Bebe Dobré ráno
Neber snídani na lehkou váhu
- Televize
- 1058
Klient | Mondelez International |
---|---|
Značka | Bebe Dobré ráno |
Obor | Potraviny |
Art director | Michal Kotulek |
Copywriter | Jan Bárta |
Grafika/ilustrace | Anna Balounová, Igor Pašek, Jiří Jaroš |
Account manager | Martina Kadlecová |
Novinku z produktové řady BeBe Dobré ráno nazvanou Na tvrdo komunikuje výrobce sušenky pomocí nových animovaných spotů. Snídaňový kouč a fitness trenér ve tvaru sušenky v nich apeluje na řádné snídání s heslem Neber snídani na lehkou váhu. Kampaň určená primárně pro cílovou skupinu žen mezi dvaceti až třiceti lety. Poběží od dubna do konce května v Česku i na Slovensku ve formě pre-roll videí a gifů na YouTube, video serverech jako Prima PLAY nebo v RTB a Facebooku. Postavy namluvil herec Dejvického divadla Václav Neužil, známý také coby hvězda seriálu Dabing Street.
Kampaň vytvořila pražská Bistro Agency spadající pod mezinárodní mediální síť Dentsu Aegis Network. "Pro představení nového člena naší BeBe Dobré ráno rodiny využíváme úplně novou a, jak už je u tohoto produktu zvykem, také lokálně vytvořenou kreativu inspirovanou vlastnostmi produktu, který je už podle svého jména hutnější a odolnější než jeho křupaví kolegové, zároveň si však stále drží vlastnosti perfektního doplňku vyvážené snídaně, která má dodat energii na celé dopoledne," uvedla Veronika Demčíková, manažerky značky Bebe. Název produktu Na tvrdo byl vymyšlen jako protiklad sušenek Na měkko. Aktuálně je uveden ve dvou příchutích čokoláda a meruňka.
Komentáře