Peppermint Digital, PR.Konektor
BeBe Dobré ráno
Dobré ráno se Zorkou Hejdovou
- Online
- 1172
Klient | Mondelez Czech Republic |
---|---|
Značka | BeBe Dobré ráno |
Obor | Potraviny |
Výrobce cukrovinek Mondelez pokračuje se svými sušenkami BeBe Dobré ráno v komunikaci snídaní. Hlavní tváří aktuální kampaně, která běží na Facebooku a YouTube, je Zorka Hejdová, moderátorka televizního pořadu Snídaně s Novou a rádia pro mladé Evropa 2. Na kreativní části a realizaci digitální podpory (spotřebitelská soutěž zaměřená na sdílení snídaňových inspirací) pracuje agentura Peppermint Digital, PR aktivity (staví na spotřebitelském výzkumu týkajícím se snídaní a přístupu spotřebitelů k nim) zastřešuje PR.Konektor.
Kampaň ukazuje, jak sušenky kombinovat, aby snídaně byla vyvážená a nezabrala moc času. Ze spotřebitelských výzkumů Bebe Dobré ráno totiž vyplynulo, že až dvě třetiny Čechů snídaně vynechávají kvůli tomu, že nemají čas. „Chceme zákazníkům ukázat, že BeBe Dobré ráno nemusí být jenom náhrada snídaně, když nestíháte, ale že se mohou stát součástí plnohodnotné a každodenní snídaně,“ říká Lýdia Baránková, manažerka sušenkového portfolia Mondelez.
Komentáře