upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Havas Worldwide Prague, The Element

Becherovka
Žít svou vášeň

Klient Jan Becher - Karlovarská Becherovka
Značka Becherovka
Obor Alkoholické nápoje
Produkce Dream Studios
Režisér Jakob Strom
Web http://www.4everjan.cz/

Likér Becherovka producenta Jan Becher - Karlovarská Becherovka chce omladit svou cílovou skupinu, ale původní pijáky přitom neztratit. Současně sjednocuje svoji českou i zahraniční komunikaci a snaží se profilovat jako globální značka. Vedle klasického televizního spotu určeného spíš starší populaci začíná nyní komunikovat specifickým způsobem i s mladými lidmi a spouští pro ně specifický projekt několika eventů.

"Becherovka je vnímána v Česku jako stará značka. Naším cílem je ji omladit, aby byla přijímána podobně, jak je brána v zahraničí. Chceme, aby byla globální a člověk se všude ve světě potkal s její stejnou komunikací," uvedl koordinátor marketingových aktivit Becherovky Jiří Vladík. Firma se podle něj snaží jednak přiblížit Becherovku mladým, kteří ji zatím neochutnali, jednak nadále oslovovat starší cílovou skupinu, kterou už značka měla. "Potřebujeme oddělit, co bude pro mladé inspirativní lidi a co pro reálné uživatele. Jednoduché je to v tom, že mladí lidé sledují něco úplně jiného než ti o generaci starší. Pro starší jsme tedy zvolili klasický mix s televizní kampaní v Primě a Nově, pro mladší digitál," uvedl Vladík. 

Nový klasický televizní spot má poukázat na "inovátorství a originalitu Jana Bechera, které ve spojení s jeho vášní a nezlomností dokáží neuvěřitelné věci". Vytvořila ho kreativní agentura Havas Worldwide Prague a její produkční agentura Dream studios. Cílem nové kampaně je poukázat na "DNA Becherovky", vyjádřené slovy Žít svou vášeň. Televizní spot poběží v televizích od pondělí 23. května, režítoval ho švédský režisér Jakob Strom.

Spolu s ním pak byla vytvořena i další videa pouze pro online prostředí, určená už pro novou cílovou skupinu. Tu představují podle koordinátora Vladíka mladí lidé zhruba od 25 do 30 let, kteří jsou výrazněji online, ale do určité míry je jejich online svět až děsí, protože si připadají, že jsou pod jeho tlakem. "Becherovka může podporovat mladé lidi a propojit je s jejich vlastními vzory a jejich názorovými guru. Současně je může naučit, jak mají pracovat se svou vlastní vášní," tvrdí Vladík. 

Těmto lidem je proto určen projekt Mákni srdcem, jehož cílem je zprostředkovat setkání s "inspirativními osobnostmi, které uspěly ve svých oborech od architektury až po gastronomii". Jde například o designéra Maxima Velčovského, zakladatele stánků a bistra Hot God Adama Skalu, barmana Alexe Kratěnu nebo architekta Krištofa Hanzlíka

Na první část nazvanou Talk, kde se mladí tvůrci setkají s výše zmíněnými a dalšími osobnostmi a dozvědí se jejich příběhy, navazují dvě série workshopů na předem určené téma. V prvním si vybraní účastníci mohou osobně zkusit práci na dané zadání, při němž je mentorují zmíněné osobnosti. V druhém pak zkusí dotáhnout vlastní projekt, přičemž těm nejlepším slibuje Becherovka dovést jejich projekt do života. Pvní dvě série workshopů se už uskutečnily, třetí proběhne 26. května v Kabinetu múz v Brně. Pro registraci slouží speciální web 4everjan. Hlavním komunikačním kanálem je v tomto případě digitál, kde opět Becherovka představuje příběh Jana Bechera. Koncept BTL aktivace v on trade připravila agentura The Element, která také organizuje zmíněná setkání v rámci projektu Mákni srdcem.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy