upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

TBWA Praha

Becherovka
Zimní limitovaná edice

Klient Jan Becher
Značka Becherovka
Obor Alkoholické nápoje
Produkce Punk Film
Režisér Tomáš Řehořek

Becherovka Original spustila novou komunikační kampaň, kterou pro ni poprvé připravila kreativní agentura TBWA. Hlavním prvkem kampaně je imageový TV spot, který ve třiceti vteřinách vyzdvihuje ty nejdůležitější životní hodnoty. Na tvorbě spotu spolupracovala TBWA s produkční agenturou Punk Film a režisérem Tomášem Řehořkem. Spot se natáčel v průběhu října v Praze a jejím okolí, namluvil jej Karel Roden a hudbu složil Jan P. Muchow.

Nová TV kampaň a další zimní komunikační aktivity Becherovky Original cílí i na mladší milovníky tohoto bylinného likéru. Cílová skupina se oproti dřívější komunikaci posunula na 35+. Tento posun vnímá brand manažer značky Becherovka Original Marek Grabovský jako stěžejní: „Každá značka má své životní etapy, i tradiční značka jako Becherovka se neustále vyvíjí. Posun cílové skupiny je pro značku poměrně zásadní, neboť v tomto věku se často mění životní návyky. Spot navazuje na dlouhodobou komunikační linku Becherovky – sbližování lidí – a dále s ní pracuje. Od jednoduché zápletky v podobě setkání dvou lidí se posouváme do emocionálnější roviny.“

Rozsáhlá marketingová kampaň Becherovky Original bude propojovat aktivity značky v ATL i BTL komunikaci včetně on-trade a off-trade. Pro off-trade se Becherovka Original vzhledem k nadcházejícímu období převlékla do zimního kabátu. Spotřebitele tak budou od poloviny listopadu v maloobchodní síti potkávat tuto ikonickou lahev zabalenou do sněhových vloček. Toto výjimečné balení Becherovky Original  bude dostupné za standardní  cenu 179 Kč (0,5l).

Pro on-trade si Becherovka Original připravila komunikaci horkého nápoje. Horká Becherovka bude díky své skvělé chuti a snadné přípravě zaručeně hitem letošní zimní sezóny. Návštěvníci barů, kaváren a restaurací v městských a horských oblastech si tak budou moci pochutnat na Horké Becherovce (receptura níže) třeba i ve speciálním plecháčku, který byl vyroben přímo pro Horkou Becherovku. Na tento nápoj si budou moci zajít spotřebitelé od 25. 11. 2012 až do Štědrého dne (každý den od 12h do 19h) také v místě tradičních předvánočních trhů na náměstí Republiky v Praze.   Vedle Horké Becherovky, zimní limitované edice Becherovky Original a plecháčku budou k dostání například dárková balení, skleničky a spousta dalších drobností.  

Značka Becherovka začala pro své aktivity v on-trade a BTL komunikaci využívat mezinárodního ambasadora, kterým se stal významný světový barman Jiří George Němec, který s Becherovkou Original spolupracoval již na jarní akci Becherovka Bar Session, kde vznikl koktejl Beton Bitter.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy