Vlastní tvorba
Janek
#bezkonfekce
- Online
- 1173
Klient | Janek |
---|---|
Značka | Janek |
Obor | Oblečení, móda |
Novou kampaň cílenou na nové i stávající zákazníky spustí v listopadu krejčovství Janek. Hlavní komunikace poběží od 10. listopadu spolu se zveřejněním takzvaného lookbooku ke kolekci podzim zima 2015/2016. Ambasadorem a tváří značky se pro tuto sezónu stal fotograf a blogger Robin Bery. Kolekce letos poprvé vznikala ve spolupráci s hodinkami klenotnictví Beny. V různých formátech je kampaň propojena hashtagem #bezkonfekce. Médiáři to sdělil brand manažer firmy Janek Dominik Bura.
Základ kampaně tvoří microsite Bezkonfekce. Obsah na ni vytvořený šíří Janek vlastními kanály (emailing, Facebook, Instagram a síť vlastních prodejen) a nabízí ho třetím stranám (například časopisům Formen a Zoot magazín). Od 10. listopadu podpoří kampaň podpořena intenzivní bannerová a PPC reklama (AdWords a Sklik), spoty na youtube, podporované příspěvky na sociálních sítích a částečně vizuály v tisku. Vizuály kampaně se tvoří společně s tvorbou nového obsahu a přizpůsobují se tématům na microsite. Nejvýraznější vizuály z podzimní a zimní kolekce poběží v různých podobách do 31. března 2016. Celá produkce vzniká inhouse ve firmě Janek, převážně ve dvoučlenném týmu, který tvoří Bura a fotograf Jakub Koutný. Krejčovství si zajišťuje i nákup médií.
Komentáře