McCann Prague
Billa
Velikonoční Hip Hop Hop
- Televize
- 1955
| Klient | Billa |
|---|---|
| Značka | Billa |
| Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
| Produkce | Eallin |
| Art director | Razvan Capanescu, Tereza Víznerová |
| Creative director | Klára Palmer |
| Režisér | Uroš Trefalt |
| Copywriter | Lucie Václavková |
| Account manager | Patrik Rymeš, Tereza Šmejlaková |
Obchodní řetězec Billa ve spolupráci s agenturou McCann Prague pro své zákazníky připravil kampaň Velikonoční Hip Hop Hop. Ta propaguje věrnostní program, kdy můžou zákazníci za body získat plyšové hračky. V televizním spotu se z velikonočních kraslic vyklubou v rytmu hip hopu velikonoční zajíci. Poté rapují v rytmu písně It's Like That od RUN DMC. Agentura pro ztvárnění využila 3D animaci.
Kampaň odstartovala televizními spoty doplněnými komunikací v místech prodeje a na sociálních sítích, kde poběží do půlky dubna. Kreativní podobu připravil tým Razvana Capanescu z McCann Prague, jmenovitě Klára Palmer, Tereza Víznerová, Lucie Václavková. Accountskou část měli na starosti Patrik Rymeš s Terezou Šmejkalovou. Produkčně zastřešila Jitka Baldwin se studiem Eallin, režie se zhostil Uroš Trefalt.


Komentáře