upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann Prague

Billa
Velikonoční Hip Hop Hop

Klient Billa
Značka Billa
Obor Maloobchod, obchodní řetězce
Produkce Eallin
Art director Razvan Capanescu, Tereza Víznerová
Creative director Klára Palmer
Režisér Uroš Trefalt
Copywriter Lucie Václavková
Account manager Patrik Rymeš, Tereza Šmejlaková

Obchodní řetězec Billa ve spolupráci s agenturou McCann Prague pro své zákazníky připravil kampaň Velikonoční Hip Hop Hop. Ta propaguje věrnostní program, kdy můžou zákazníci za body získat plyšové hračky. V televizním spotu se z velikonočních kraslic vyklubou v rytmu hip hopu velikonoční zajíci. Poté rapují v rytmu písně It's Like That od RUN DMC. Agentura pro ztvárnění využila 3D animaci. 

Kampaň odstartovala televizními spoty doplněnými komunikací v místech prodeje a na sociálních sítích, kde poběží do půlky dubna. Kreativní podobu připravil tým Razvana Capanescu z McCann Prague, jmenovitě Klára Palmer, Tereza Víznerová, Lucie Václavková. Accountskou část měli na starosti Patrik Rymeš s Terezou Šmejkalovou. Produkčně zastřešila Jitka Baldwin se studiem Eallin, režie se zhostil Uroš Trefalt.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy