upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Luftballon

Bílý kruh bezpečí
Místa, na která pomáháme zapomenout

Místa, na která pomáháme zapomenout
Klient Bílý kruh bezpečí
Značka Bílý kruh bezpečí
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Fotograf/ka Jiří Turek

Agentura Luftballon vytvořila pro Bílý kruh bezpečí u příležitosti 25. výročí existence této organizace koncept kampaně pro rok 2016. V kampani se budou komunikovat postupně čtyři témata: bagatelní kriminalita, domácí násilí, stalking a znásilnění. Vizuály budou k vidění během celého roku 2016 v Praze a Brně a dalších městech České republiky na citylightech, na outdoorových nosičích ve vlacích a na nádražích i v printu.

Kampaň upozorňuje na problematiku obětí trestných činů a informuje o službách a pomoci Bílého kruhu bezpečí. "Koncept má jasný insight, kterému rozumí každý,” tvrdí Ondřej Souček z Luftballonu, "místa trestných činů jsou neuvěřitelně obyčejná. Fotograf Jiří Turek jim vdechl zadumanou a smutnou atmosféru, abychom vyjádřili, jak taková místa vidí samy oběti trestných činů."

"Chtěli jsme, aby kampaň propojila tři témata – 25 let existence Bílého kruhu bezpečí, aktuální problematiku trestných činů, se kterými lidé nejčastěji přicházejí do našich poraden , a kontakt na naši Linku pomoci obětem. Usilovali jsme o zachycení traumat, která mají oběti trestných činů spojena s místem, kde jim jiný člověk ublížil. Každá oběť trestného činu by měla vědět, že se na nás může kdykoliv obrátit,“ říká prezidentka Bílého kruhu bezpečí Petra Vitoušová.

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy