upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

SYMBIO

Birell
Nezastavitelní / Bekim Aziri, Jiří Ježek

Klient SABMiller
Značka Birell
Obor Nealkoholické nápoje
Produkce Symbiograf
Web http://www.nezastavitelni.cz

Kampaň zaměřená na korporátní společenskou odpovědnost pod taktovkou značky nealkoholického piva Birell se opět vrací do veřejného prostoru. Prostřednictvím kampaně Nezastavitelní Birell seznamuje veřejnost s projektem, kterým pomáhá podporovat aktivní život handicapovaných a umožňuje široké veřejnosti doslova přispět vlastním pohybem. Za novou vizuální podobou kampaně stojí agentura Symbio.

Nový vizuální styl Nezastavitelných se projeví jak v nové koncepci webu, tak v bannerech, videích i v rámci facebookové kampaně. Podoba digitální kampaně má přesahy i do offline prostředí, například v podobě adaptací do formátu CLV. Za výrobou všech spotů stojí interní audiovizuální produkce Symbiograf. Ambasadory projektu se stali známý slovenský rapper Bekim Aziri a paralympijský vítěz a mistr světa v cyklistice Jiří Ježek.

„Vrátit se k aktivnímu životu po úrazu nebo si ho udržet při boji s těžkou nemocí není jednoduché. K odvaze, odhodlání a disciplíně člověk většinou potřebuje také nemalé finanční prostředky na nákup speciálního vybavení. Naopak normálně pohyblivým lidem často chybí k fyzické aktivitě motivace, cíl, příležitost. Birell našel způsob, jak rozhýbat obě skupiny najednou,“ říká Veronika Hořáková, marketingová manažerka značky Birell.

Podpořit Nezastavitelné mohou lidé tím, že projdou jednou z Birell bran, které budou rozmístěné po celé ČR a SR.  Za každého člověka, který takto projde branou, přispěje Birell Nezastavitelným částkou 5 Kč. Přispět lze i zakoupením dárku přes e-shop nebo převodem libovolné částky na účet Nezastavitelných.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy