upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leo Burnett, Striker Digital

Birell
Společně jsme nezastavitelní

Klient SABMiller
Značka Birell
Obor Nealkoholické nápoje
Web http://www.nezastavitelni.cz/

Pivovar Radegast spadající pod SABMiller spustil v květnu kampaň značky nealkoholického piva Birell, zaměřenou na korporátní společenskou odpovědnost. Projekt, který se objevil už v uplynulých dvou letech pod názvem Birell Jízda, má letos pomoci jedenácti hendikepovaným z Česka i Slovenska vrátit se k jejich oblíbenému sportu. Birell přispívá podle svých zástupců na nákup sportovních pomůcek pro hendikepované, a to podle toho, kolik lidí v létě projde nebo projede speciální branou (takzvanou branou Nezastavitelných), která bude putovat po obou zemích, popřípadě navštíví některých z checkpointů na Birellem vytipovaných a označených výletních místech. Přehled těchto míst lze najít na speciálním webu Nezastavitelní. Za každý takový průjezd, průchod či použití check pointu dá Birell na konto Nezastavitelných pět Kč.

„Chceme motivovat lidi, aby svůj volný čas trávili aktivně. Když se vydají k bráně Nezastavitelných, pomohou jednak sobě tím, že sportují, jednak jedenácti Nezastavitelným, kteří neměli v životě takové štěstí," tvrdí manažerka značky Birell Veronika Hořáková.

Projekt provází kampaň se sloganem Společně jsme nezastavitelní!, který reflektuje mechaniku projektu. Za relaunchem celé aktivace stojí kreativní tým Leo Burnett. Těžiště kampaně leží v online kanálech, offline komunikace bude probíhat zejména prostřednictvím PR a lokálních médií, která podpoří outdoorové akce. Digitální část komunikace zajišťuje agentura Striker Digital. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy