Arkadia
Bisnode
Když míříte vysoko, leťte první datovou třídou
- Online
- 731
Klient | Bisnode Česká republika |
---|---|
Značka | Bisnode |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Společnost Bisnode Česká republika spustila v listopadu imagovou kampaň na podporu brand buildingu v Česku a na Slovensku. Kampaň je postavena na vizuálním ztvárnění postavení značky, komunikaci výhod a zkušeností společnosti a jejího produktu Smart Data. Chytrá data jsou ve vizuálu kampaně představena jako radar, který včas ukáže nejen příležitosti a trendy, ale i rizika a hrozby v profesním oboru i na trhu. Odkaz na řízení letového provozu, které vizuál využívá, slouží jako metafora kvality, mezinárodní působnosti a odpovědnosti při práci s chytrými daty.
Kampaň využívá printová ekonomická, lifestylová a marketingová média, PR články, rozhlasovou kampaň, výkonnostní network kampaň s interní landing page i case studies na sociálních sítích (např. Facebook). Grafika kampaně podpořila vizuální identitu firmy a byla využita v interní komunikaci, v obchodních materiálech a merchandisingu společnosti.
Komentáře