upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

LineArt Group

Black fox
Podívej se lišce do očí – jeden pohled nestačí.

Klient Stock Plzeň – Božkov
Značka Black fox
Obor Alkoholické nápoje

S mottem Podívej se lišce do očí – jeden pohled nestačí představil Stock Plzeň – Božkov novinku, prémiový alkoholický nápoj Black fox, bylinný elixír doplněný kapkou pomeranče. Uvedení produktu na trh doprovází marketingová kampaň. Ta cílí především na kategorii takzvaných first jobbers, tedy mladých lidí ve věku od 23 do 30 let, kteří mají s ochutnáváním alkoholických nápojů svou zkušenost.

Od října je možné Black fox vidět v rámci venkovní kampaně na bigboardech, LED obrazovkách nebo citylightech, kterým v noci svítí oči. Od listopadu se přidala i televizní a digitální kampaň se spotem. Celou komunikaci doplňuje ještě offtrade vizibilitita, komunikace na sociálních sítích, PR a intenzivní podpora na vybraných gastro provozovnách.  Od začátku listopadu vyráží na svou roadshow po barech Black fox tým v kostýmech od návrhářky Kristiny Duhové.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy