upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Blažek
Podzim/zima 2016

Klient Blažek
Značka Blažek
Obor Oblečení, móda
Režisér Jakub Jahn

Český pánský módní dům Blažek představil svou novou kampaň pro letošní podzim a zimu. Jde o sérii celkem šesti krátkých videí, která na sebe navazují svým dějem. Spoty začal nasazovat na YouTube postupně v minulém týdnu, přičemž pro každý den zvolil jiný klip (jde o trochu podobnou strategii, jakou kdysi na českém trhu uplatnila minerálka Korunní). V kampani, jejímž cílem je uvést novou kolekci, účinkuje nová tvář značky Blažek pro aktuální sezónu, francouzský model Ryad Slimani, který v červnu nahradil dosavadního ambasadora Leoše Mareše.

„Videa jsou věnována vždy konkrétnímu dni v týdnu a zachycují důležité okamžiky v životě muže. V příběhu se po jeho boku objevuje žena, která hraje v jeho životě důležitou roli a dobře ví, v čem se její muž cítí dobře a jaký styl v oblékání mu sluší,“ tvrdí Ladislav Blažek.

Nové reklamní spoty běží na webových stránkách blazek.cz a na sociálních sítích YouTube, Facebook a Instagram. V nejbližší době se má objevit také nový sponzorský vzkaz značky Blažek v televizních stanicích Nova, Nova Cinema a Fanda. Kampaň byla, stejně jako předchozí videa, vytvořena ve spolupráci s režisérem Jakubem Jahnem a jejím hlavním sdělením je, že ženy formují styl svého muže. Pro natáčení byly využity netradiční industriální prostory v sídle společnosti Socialbakers v pražském Karlíně.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy