upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Blesk
Moje řeč

Moje řeč
Klient Ringier Axel Springer
Značka Blesk
Obor Média, vydavatelství, marketing
Art director Kamil Holan
Creative director Jakub Bielecki

Kampaň bulvárního deníku Blesk nazvaná Moje řeč akcentuje regionální různost vnímání Blesku. V pěti krajích s nejvýraznějším nářečím používá regionální claimy, které udávají důvod, proč mají lidé rádi Blesk.

  • Ostrava: Fajny, stručny, vystižny!
  • Olomouc: Novine pro celó Hanó!
  • Brno: Betálný cajtung!
  • Jižní Čechy: Čtou ho nejen Budějce
  • Plzeň: Copa jinýho!
  • Chodsko: Hyn sa hukáže!

Ve zbývajících krajích, kde není tak výrazné nářečí (Liberecký, Hradecký, Ústecký, Zlínský, Vysočina, Praha a Středočeský), kampaň používá hlavní motiv "Moje řeč".

Kampaň probíhá na venkovních plochách - 250 billboardů a 100 bigboardů (Metro Praha). V televizi běží sponzoring Televizních novin na Nově, na Primě pak u pořadů Show Jana Krause a Prostřeno.

Všechny návrhy lokálních verzí inzerátu, včetně nepoužitých

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy