Vlastní tvorba
Blesk
Moje řeč
- Venkovní
- 2327
Klient | Ringier Axel Springer |
---|---|
Značka | Blesk |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Art director | Kamil Holan |
Creative director | Jakub Bielecki |
Kampaň bulvárního deníku Blesk nazvaná Moje řeč akcentuje regionální různost vnímání Blesku. V pěti krajích s nejvýraznějším nářečím používá regionální claimy, které udávají důvod, proč mají lidé rádi Blesk.
- Ostrava: Fajny, stručny, vystižny!
- Olomouc: Novine pro celó Hanó!
- Brno: Betálný cajtung!
- Jižní Čechy: Čtou ho nejen Budějce
- Plzeň: Copa jinýho!
- Chodsko: Hyn sa hukáže!
Ve zbývajících krajích, kde není tak výrazné nářečí (Liberecký, Hradecký, Ústecký, Zlínský, Vysočina, Praha a Středočeský), kampaň používá hlavní motiv "Moje řeč".
Kampaň probíhá na venkovních plochách - 250 billboardů a 100 bigboardů (Metro Praha). V televizi běží sponzoring Televizních novin na Nově, na Primě pak u pořadů Show Jana Krause a Prostřeno.
Komentáře