upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann

Bohemia Chips
Grilované léto / Kazma

Grilované léto / Kazma
Klient Intersnack
Značka Bohemia Chips
Obor Potraviny

Společnost Intersnack, výrobce brambůrků Bohemia Chips a agentura McCann Prague rozjíždějí kampaň v USA, v čele s moderátorem internetové One Man Show Kazmou Kazmičem alias Kamilem Bartoškem. Ten navštíví vyhlášené grilovací restaurace nebo třeba ranč televizní rodiny Ewingů. Setkání se ve formě téměř online přenosu budou zaznamenávat na www.grilovaneleto.cz a sociálních sítích.

"Případná pozitivní zjištění a úspěšná kampaň bude jasným signálem k zahájení zvažované exportní strategie firmy. Ta se chce momentálně zaměřit na Texas a další americké státy s výrazným zastoupením Čechoameričanů, ve kterých je o české zboží mimořádný zájem," uvedl Intersnack.

Součástí kampaně budou pravidelné minireportáže, fotky i videa na Facebooku, YouTube, Twitteru a hlavně na webu. Dále sloupky v nejčtenějších bulvárních médiích nebo vstupy do rozhlasového vysílání. Po návratu bude show pokračovat účastí Bartoška v chatech, rádiích a televizních pořadech. Přes internetovou herní aplikaci půjde pak získat cestu do USA.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy