McCann
Bohemia Chips
Paprika
- Televize
- 1625
Klient | Intersnack |
---|---|
Značka | Bohemia Chips |
Obor | Potraviny |
Jednička na trhu slaných snacků, společnost Intersnack, uvádí v říjnu novou kampaň pro značku Bohemia Chips. Celá kampaň pochází z dílny agentury McCann. Spoty poběží od prvního října. Cílem reklamy je vyzdvihnout kvalitu surovin, z nichž jsou Bohemia Chips vyráběny, podpořit tři nejoblíbenější příchutě a v neposlední řadě představit redesignované obaly.
Reklama se natáčela v okolí Loun. Stejně jako v posledním spotu Vítězství za příchuť se i zde objeví známý traktor, který se již stal ikonou značky. V hlavní roli se tentokrát představí sympatický Josef, který z okolí sváží nejlepší suroviny pro přípravu chipsů. Jeho cesta začíná na poli, kde naloží ty nejpečlivěji vypěstované brambory. Během svého putování do továrny na chipsy navštíví pěstitelku zeleniny, která farmáři předá košík čerstvých paprik. A nezapomene se zastavit ani u oblíbeného řezníka pro lahodně vyuzenou slaninu.
„Základní dvacetivteřinový příběh doplní desetivteřinový tag-on věnovaný vždy jedné ze tří nejoblíbenějších příchutí – pikantní paprice, moravské slanině a chalupářskému špízu,“ uvedl Jaroslav Ďurkovský, brand manager značky Bohemia Chips.
Intersnack upozorňuje kampaní i na redesign obalů značky Bohemia Chips, který připravila londýnská agentura Sheerman Blunt. „Redesign obalů není nijak revoluční. Nové obaly s upraveným logem ale působí daleko sebevědoměji. Zároveň komunikuje tři důležité claimy, které se týkají kvality surovin. Bohemia Chips jsou vyrobeny z kvalitních brambor, bez umělých barviv a přidaných konzervantů a bez přidaných chuťových látek,“ dodává Ďurkovský.
Komentáře