upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Hullabaloo

Bohemia Energy
600.000 zákazníků

Klient Bohemia Energy
Značka Bohemia Energy
Obor Komerční služby veřejnosti
Produkce Target Pictures
Art director Jorge Riera Flores
Creative director Jiří Pleskot
Copywriter Martin Vašíček
Account manager Zuzana Vokáčová

Distributor elektřiny a plynu Bohemia Energy sděluje, že má přes 600.000 klientů a je největším alternativním dodavatelem energií v České republice. Televizní, tisková a rozhlasová kampaň poběží do prosince.

Televizní spot už není animovaný jako v předchozích letech, ale hraný. Využil několik stovek komparzistů a slavného hudebního hitu Walking on Sunshine. Čtyřicetivteřinový spot natočilo v Praze a v Liberci britské režisérské duo Big TV, tedy Monty Whitebloom a Andrew Delaney. Příběh spotu má zdůraznit jak rozrůstání firmy do dnešní velikosti, tak současné hodnoty a charakter značky, který představuje holčička provázející celým příběhem. V televizi bude kampaň nasazena v hlavním vysílacím čase, primárně na televizi Nova a také na ČT2 a ČT Sport, a poběží ve třech vlnách od 25. srpna do 26. října.

Grafická podoba kampaně v printových titulech koresponduje s novou televizní reklamou, přičemž akcentuje cenovou výhodnost a růst společnosti Bohemia Energy. Printová kampaň poběží ve dvou vlnách od září do prosince v titulech Deník, Právo, Metro a E15. V ekonomicky zaměřených titulech – Hospodářské noviny, Euro a Ekonom – budou nasazeny testimonialy firemních zákazníků Bohemia Energy, jejichž cílem je posílit image společnosti v oblasti energetiky pro korporátní klientelu.

V rádiu kampaň poběží ve dvou vlnách od září do začátku listopadu v Rádiu Impuls, nejposlouchanější celoplošné rozhlasové stanici v Česku, a na regionálních stanicích s nejvyšší denní poslechovostí jako Rádio Blaník, City, Černá Hora, Expres či Fajn North Music.

Z internetových médií byly jako stěžejní pro podzimní kampaň Bohemia Energy vybrány zpravodajské servery iDnes.cz a Tn.cz, kde bude zveřejněna série PR článků na téma úspory na energiích (zejména TN.cz) a zřízena Poradna odborníka Bohemia Energy (iDnes.cz). Součástí internetové kampaně jsou i reklamní bannery, které vizuálně navazují na reklamu v tištěných médiích.

V rámci podzimní kampaně bylo pamatováno i na speciální projekty, jako je product placement v televizi Nova v nejsledovanějším seriálu současnosti Ordinace v růžové zahradě. Bohemia Energy bude také vystupovat jako sponzor pořadu Rady ptáka Loskutáka.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy