Hullabaloo
Bohemia Energy
600.000 zákazníků
- Televize
- 1571
Klient | Bohemia Energy |
---|---|
Značka | Bohemia Energy |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Produkce | Target Pictures |
Art director | Jorge Riera Flores |
Creative director | Jiří Pleskot |
Copywriter | Martin Vašíček |
Account manager | Zuzana Vokáčová |
Distributor elektřiny a plynu Bohemia Energy sděluje, že má přes 600.000 klientů a je největším alternativním dodavatelem energií v České republice. Televizní, tisková a rozhlasová kampaň poběží do prosince.
Televizní spot už není animovaný jako v předchozích letech, ale hraný. Využil několik stovek komparzistů a slavného hudebního hitu Walking on Sunshine. Čtyřicetivteřinový spot natočilo v Praze a v Liberci britské režisérské duo Big TV, tedy Monty Whitebloom a Andrew Delaney. Příběh spotu má zdůraznit jak rozrůstání firmy do dnešní velikosti, tak současné hodnoty a charakter značky, který představuje holčička provázející celým příběhem. V televizi bude kampaň nasazena v hlavním vysílacím čase, primárně na televizi Nova a také na ČT2 a ČT Sport, a poběží ve třech vlnách od 25. srpna do 26. října.
Grafická podoba kampaně v printových titulech koresponduje s novou televizní reklamou, přičemž akcentuje cenovou výhodnost a růst společnosti Bohemia Energy. Printová kampaň poběží ve dvou vlnách od září do prosince v titulech Deník, Právo, Metro a E15. V ekonomicky zaměřených titulech – Hospodářské noviny, Euro a Ekonom – budou nasazeny testimonialy firemních zákazníků Bohemia Energy, jejichž cílem je posílit image společnosti v oblasti energetiky pro korporátní klientelu.
V rádiu kampaň poběží ve dvou vlnách od září do začátku listopadu v Rádiu Impuls, nejposlouchanější celoplošné rozhlasové stanici v Česku, a na regionálních stanicích s nejvyšší denní poslechovostí jako Rádio Blaník, City, Černá Hora, Expres či Fajn North Music.
Z internetových médií byly jako stěžejní pro podzimní kampaň Bohemia Energy vybrány zpravodajské servery iDnes.cz a Tn.cz, kde bude zveřejněna série PR článků na téma úspory na energiích (zejména TN.cz) a zřízena Poradna odborníka Bohemia Energy (iDnes.cz). Součástí internetové kampaně jsou i reklamní bannery, které vizuálně navazují na reklamu v tištěných médiích.
V rámci podzimní kampaně bylo pamatováno i na speciální projekty, jako je product placement v televizi Nova v nejsledovanějším seriálu současnosti Ordinace v růžové zahradě. Bohemia Energy bude také vystupovat jako sponzor pořadu Rady ptáka Loskutáka.
Komentáře